Giv til kirken

Det er ikke kun som menneske, man har brug for at stå sammen med nogen af samme overbevisning.

At give til kirken er en meningsfuld handling af støtte og fællesskab. Det bidrager til at opretholde kirkens arbejde og hjælper med at imødekomme kirkens vision. Uanset størrelsen på bidraget er det en måde at vise solidaritet og hjælpe med at skabe positive forandringer. Ved at give til kirken er du med til at sikre, at vi kan fortsætte med at tjene og støtte vores fællesskab.

MobilePay

Hvis du ønsker at betale tiende eller give gaver til kirken via MobilePay, kan du sende det til 42346.

Bank

Reg. nr. 9600
Konto nr. 6005 6303 10

Hvis du ønsker hjælp til at oprette en fast bankoverførsel og dermed få fradrag, så henvend dig til kontoret på tlf. 96 26 02 40 eller send en mail til info@aabenkirke.dk.

International donations

International visitors can donate via PayPal.

Det Skæve Hus

Sponsorat

Åbenkirke er igang med at indrette sig på adressen Silkeborgvej 88 i Herning. Budgettet for projektet ender over 30 millioner. I den nuværende fase skal vi selv rejse 4 millioner, og vi er godt igang. Vi mangler endnu 2,5 millioner. Private gaver, fonde o.a er også involveret.

Vil din virksomhed støtte op om fremtidens kirke og kulturscene i Herning, så overvej hvilken af sponsorpakkerne dit firma vil involvere sig med. Skriv til os på info@aabenkirke.dk for at høre mere. Dit firmasponsorat kan trækkes fra som firmaudgift.