PULS – medarbejdersamling

PULS – medarbejdersamling for alle TIRSDAG den 1. marts

Årets første PULS – sæt den i kalenderen!
Det foregår som altid fra kl. 17.15 til 19.15 i et miljø som både er præget af fællesskab og involvering.

Også denne gang foregår det i kirkens nye bygninger på Silkeborgvej 88.

Vi spiser sammen kl. 17.15 til 18.00 og hele arrangementet afsluttes kl. 19 med kaffe og fællesskab

PULS er fællesskab om det liv, tro og tjeneste, som vi deler med hinanden som medarbejdere og givere i Åbenkirke. Kom og vær med.

Denne gang har PULS fokus på flytningen fra Olufsgade til Silkeborgvej og alt det spændende som vi tror Gud har lagt i horisonten til os. Vær med når vi mærker kirkens PULSslag sammen.

Vi har brug for din tilmelding til PULS aht. maden. Husk at der også er børnepasning på aftenen. Brug anledningen til at spare madlavningen en aften i den uge og tag hele familien med.

Tilmeld dig ved at indbetale på mobilepay nr 38485 og mærk betalingen PULS med antal børn og voksne. (Kr 25,- for voksne og kr 15,- for børn)