PULS

I Åbenkirke mødes medarbejdere og givere regelmæssigt til PULS-samlingen, som har fokus på at dele fællesskab, vision og information med hinanden. Her mærkes PULSen i kirkens liv, arbejdsgrene og prioriteringer.

Her sparrer vi med hinanden, inspirerer hinanden og kigger fremad i forhold til retning og planer for tiden forude.

Find næste PULS-samling på vores kalenderoverblik her.

Alle PULS-samlinger starter kl. 17.30 med fællesspisning og slutter kl. 19.15 med kaffe. Vi mener det, når vi siger, at vi vil fællesskab 😉

Tilmelding finder sted ved at indbetale 25 kr./pr. person du tilmelder på nummeret du ser til højre, eller ved at scanne QR-koden/klikke på billedet.

Børnene er der også taget hånd om, så tag dem med, så er der bio-hyggeaften for dem tidsnok til at de kan nå hjem i seng. Prisen for børn er 15 kr./pr person.