Interesseret i at blive en del af kirkens arbejde?

Benjamin styrer kamera

Alle er givet gaver og talenter til gavn for hinanden

Kirkens arbejdsgrene formes af frivillige, der lægger hjerte og kræfter i at give en god oplevelse til enhver, der deltager i kirkens aktiviteter. Det er vores forståelse af det kristne liv, at alle er givet gaver og talenter til gavn for hinanden, og at det er vigtigt i en levende kirke at skabe plads til at det kan udfolde sig. Er du god til noget? Eller vil du bare gerne være en del af noget, som gør en forskel for andre? Bliv medarbejder i Åbenkirke.

Spørgsmål, tilmeldinger eller kommentarer?

Her samler vi informationer til dig, som har været på besøg på en af kirkens gudstjenester eller bare ønsker at vide mere.

Jeg ønsker nyheder fra Åbenkirke Herning

Jeg ønsker at være medarbejder.

Jeg ønsker at være med i en netværksgruppe.

Ønsker du forbøn?

Hver søndag beder vi for de indkomne bønneønsker. Men også i løbet af ugen indsamler vi forbønsønsker, som forbedere i kirken beder for. Lad os stå sammen med dig i bøn.

Åbenkirkes besøgsteam

Åbenkirkes besøgsteam tilbyder besøg hvis du er syg, ligger på sygehus eller hospice, føler dig alene, eller har brug for nogen at tale med. Åbenkirkes besøgsteam tilbyder også forbøn hvis du skulle ønske det. Du er meget velkommen til at skrive til os på: info@aabenkirke.dk. Du er også velkommen til at kontakte lederen af Besøgsteamet Hanne Kirkegaard på tlf. 60 95 70 53.